Vďaka svojej originálnej DNA sa značka stala svetovou ikonou lifestylu. Od svojho založenia v roku 1978 dosiahla spoločnosť DIESEL mimoriadny rast a z popredného priekopníka v oblasti džínsov sa dostala do sveta prémiového oblečenia na bežné nosenie, ktoré sa stalo skutočnou alternatívou uznávaných luxusných značiek. Filozofia značky DIESEL zostala rovnaká ako v deň jej vzniku:
Renzo Rosso predstavoval značku, ktorá bude znamenať vášeň, osobitnosť a vyjadrenie pocitov.
Prvýkrát v spolupráci s Marcolinom od roku 2010, sú okuliare DIESEL navrhnuté s rovnakou precíznosťou a detailmi, vďaka ktorým sa značka stala revolucionárom v módnom priemysle. Slnečné okuliare a optické rámy prepracovávajú princípy značky v štýle netradičného ducha a mestskej príťažlivosti vracajúce sa k témam identifikujúcim svetovú DNA značky DIESEL. Pútavé grafické motívy, inovatívna výroba, technické experimenty a zavádzanie nových foriem a farieb identifikujú kolekciu okuliarov, ktorá má vždy autentický, osobný a výrazný vzhľad.
I napriek rastu, filozofia spoločnosti DIESEL zostala rovnaká: značka, ktorá stojí za vášňou, individualitou a sebavyjadrením.
Viac na: