Ružový október 2023 1.10.2023

Značka GUESS a výrobca okuliarov značky GUESS, Marcolin, sa už ôsmy rok aktívne zapájajú do podpory organizácie Get In Touch a jej dôležitého poslania týkajúceho sa prevencie rakoviny prsníka. Spoločne sa zapájajú do celosvetovej komunikačnej kampane s názvom "ružový október“, ktorá zdôrazňuje dôležitosť prevencie rakoviny prsníka.

Organizácia Get In Touch založená Mary Ann Wasil a vedená jej dcérou Betsy má silný základ v osobných skúsenostiach s rakovinou prsníka a jej prevenciou. Práve Mary Ann Wasil bola žena, ktorej diagnostikovali rakovinu prsníka a ktorá sa následne venovala zakladaniu organizácie Get In Touch, čo sa oficiálne podarilo v roku 2007. Po jej smrti sa stala prezidentkou organizácie jej dcéra Betsy. Dnes Betsy pokračuje v plnení poslania organizácie, ktorá je zameraná na záchranu životov, prostredníctvom globálneho vzdelávania o zdraví prsníkov. Pokračuje tak v matkinom odkaze o dôležitosti prevencie a vzdeláva dievčatá a ženy za pomoci jednoduchého nástroja „Daisy Wheel“ ktorý vytvorila práve Mary Ann Wasil.

https://getintouchfoundation.org/about-us/

DAISY WHEEL

Limitovaná kolekcia okuliarov s názvom GIT, kde časť výťažku z predaja ide na podporu organizácie Get In Touch, je skvelým spôsobom, ako zapojiť verejnosť do tejto dôležitej záležitosti. Symbolická ružová stuha, ktorou sú zdobené tieto modely, poskytuje dôležitú vizuálnu podporu pre prevenciu rakoviny prsníka, a ružová farba, ktorá je zakomponovaná priamo do modelov, dodáva okuliarom osobitý a výrazný charakter.

Takáto iniciatíva je príkladom toho, ako spoločnosti môžu využiť svoj vplyv a značky na podporu dobročinných organizácií a boj proti závažným zdravotným problémom.

Je skvelé, že aj Regina Import ako spoločnosť touto cestou aktívne prispeje k takým dôležitým iniciatívam ako je šírenie povedomia o rakovine prsníka a prevencia tohto ochorenia.

Ani Slovensko nezaostáva

#NieRakovine: Spoločne bojujeme proti rakovine prsníka!

Je dobré vedieť, že nielen vo svete ale aj na Slovensku existujú organizácie a ľudia, ktorí aktívne prispievajú k šíreniu informácií, ktoré môžu zachrániť životy. Jednou z takýchto organizácií je Pacientska organizácia #NieRakovine, na ktorú sa môžu ľudia obrátiť, keď ide o poskytovanie informácií o prevencii a podpore v náročných situáciách týkajúcich sa rakoviny prsníka. Viac sa môžete dozvedieť na ich webovej stránke, https://www.nierakovine.sk/rakovina-prsnika a podrobný návod samovyšetrenia nájdete rovnako na stránkach nadácie, https://www.nierakovine.sk/rakovina-prsnika/prevencia#content

Ako sme sa do toho zapojili my

Ružový október nás spojil s nádhernou Viktóriou Podmanickou, jednou z ambasádoriek organizácie #NieRakovine. S nádejou na záchranu životov budeme v rámci tejto celosvetovej iniciatívy šíriť počas celého októbra myšlienky prevencie a zároveň vás povzbudzovať k tomu, aby ste sa k nám pridali!

#MirrorChallenge: Pomôžte nám šíriť povedomie o rakovine prsníka a dôležitosti samo-vyšetrenia.

 Ak Vám je bližšie podporiť túto skvelú vec lokálne, poďte do výzvy!!!

Ako sa zapojiť?

Nájdite zrkadlo - môže byť doma, v obchode, vo fitku, kdekoľvek.

Odfotografovať sa tak, aby vaše gesto symbolizovalo samo-vyšetrenie prsníkov,  stačí zdvihnúť jednu ruku nahor. Nezáleží na tom, či máte na sebe bežné tričko, športovú podprsenku alebo večernú róbu.

Zverejnite fotku ako story na Instagram a výzvu ďalej šírte - označte 2 dôležité ženy vo vašom živote.

Nezabudnite verejne označiť profil @nie_rakovine a pridať hashtag #mirrorchallenge.

Všetky podrobnosti o tejto výzve nájdete na stránke: https://www.nierakovine.sk/mirrorchallenge Spojte sa s nami a vyjadrite svoju podporu boju proti rakovine prsníka! #NieRakovine #MirrorChallenge


Na fotokampani sa podieľala ako modelka Viktória Podmanická, fotografkou bola Petra Rosič, vizážistka Veronika Huťková a šaty na fotenie sú od módnej návrhárky Viery Futákovej. Všetkým aj touto cestou veľmi pekne ďakujeme!


© ARSY line 2019